Onze prijzen

Wil je een site als visitekaartje of alleen een domeinnaam?

Visitekaart website?

Grafisch design

Een sterk ingerichte pagina, waarin bezoekers en klanten je kunnen vinden. Jou personal brand zal hierin zo sterk mogelijk worden gereflecteerd.

Onderhoud

Geen zorgen! Jou website wordt goed onderhouden door maandelijkse updates en backups. Daarnaast wordt er maandelijks een uur besteed aan optimalisatie.

Support

Support staat voor je klaar om je snel te ondersteunen bij je problemen. We staan je graag te woord! Je hebt 5 email accounts tot je beschikking, een SSL certificaat, de juiste koppelingen en modules.

Domeinnaam + persoonlijk E-mailadres?

Domeinnaam

Een unieke domeinnaam voor een professionele en eigen email adres. Voor onze website is dit bijvoorbeeld klantenservice@ewired.nl.

Email account

Een email account welke toegankelijk is via roundcube. Eventueel kan het gekoppeld worden aan outlook als je dat liever hebt! Je kan 5 email accounts aanmaken.

Support

Support staat voor je klaar om je snel te ondersteunen bij je problemen in je mailbox. Upgraden kan snel en gemakkelijk geregeld worden. We staan je graag te woord!

Alleen een domeinnaam?

Domeinnaam

Een unieke domeinnaam voor helemaal van jouw. Kies er een uit en laat het ons weten.

Upgraden of verkopen?

Je domeinnaam upgraden naar een visitekaart website of volledige website? Geen probleem, wij zorgen ervoor dat er binnen 2 week een prachtige site is, anders 50% korting! Verkopen kan ten aller tijde.

Support

Support staat voor je klaar om je snel te ondersteunen bij al je problemen. Wil je ook een eigen email adres + inbox erbij? We staan je graag te woord!

Vraagbaak

Wat zijn veel gestelde vragen?

Hoe wordt ik supported?

Hoe vaak doen we aan updates?

Standaard zorgen we voor maandelijkse updates van de software. Voor grotere beveiligingsupdates wachten we meestal wat langer, zodat de bugs en/of kinderziektes eruit worden gehaald.

Kan ik zelf ook gemakkelijk aanpassingen maken?

Door ons unieke Content Management System kan je gemakkelijk aanpassingen doen, berichten plaatsen, pagina’s toevoegen en eigenlijk alles! Hiervoor geven wij je graag uitleg.

Kan ik midden in de nacht bellen voor support?

Misschien voor een pizza Parma, helaas niet voor support. We zijn bereikbaar van 9:00 t/m 17:00 maandag tot vrijdag. In de toekomst misschien langer!

Wat zijn mijn betaalopties?

Wij maken gebruik van iDeal, hiervoor wordt geen gebruik gemaakt van automatische betalingen.

Wat als er iets gebeurt?

Wat als mijn site stuk gaat?

Wanneer je site stuk gaat, zal de meest recente back-up gelijk op de site terug worden gezet.

Wat als ik geen bezoekers aantrek?

Dan gaan we samen kijken naar waar de bottleneck zit voor bezoekers. Hiervoor kunnen we Search Console en Google Analytics gebruiken. Ligt het aan de vindbaarheid van je site binnen zoekmachines als Google? Dan gaan we werken aan je Search Engine Optimalisation (SEO) strategie.

Hoe kan ik mijn gereserveerde uren het beste invullen?

We kunnen samen kijken naar wat de beste mogelijkheid is voor jou. Ben je bijvoorbeeld een fotograaf met prachtige foto’s? Dan kunnen we kijken naar het optimaliseren van je afbeeldingen, zodat je pagina snel inlaadt.

Wat als ik uren overhoudt?

Helaas gaan de uren niet over naar de volgende maand. Echter zullen wij pro-actief deze uren invullen, wanneer ze niet worden ingezet. Dit kan bijvoorbeeld gestoken worden in het sneller maken van je website.

Cases bekijken?

z

Nieuws & Updates

Ontvang tips & tricks op welke manieren jou website kan worden geoptimaliseerd

Z

Nieuwe producten

Blijf op de hoogte over nieuwe functionaliteiten voor jou website.

Schrijf je in

Schrijf je in