Onze diensten

Wat is onze aanpak bij website development?

Strategie op Key Performance indicators – wat is het doel?

Wij realiseren dat jou bedrijf uniek is. Daar horen heldere en duidelijke doelstellingen bij, die zorgen voor het gewenste resultaat. We beginnen met het vaststellen van jou KPI’s.  Dit zal antwoorden geven op vragen als:

“Welke KPI’s zorgen voor het succes van mijn bedrijf en hoe delen we de website hier op in?”
Wie is de doelgroep en hoe gaan we deze bereiken?”
“Moeten bezoekers contact opnemen, producten bestellen of bij de fysieke winkel langskomen?”

Webdesign in combinatie met design thinking & branding – wat is jouw brand?

Jou unieke bedrijf bezit ook een prachtig brand. De uitstraling van jou website moet dit juist versterken. We gaan het verhaal van jou brand zo overtuigend mogelijk vertellen aan de bezoeker. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de stappen uit het design thinking proces, waaruit een passend resultaat uit zal komen die geschikt is voor jouw klant. Ook worden er minimaal 2 persoonlijke en unieke iconen ontworpen.

Search Engine Optimalisation – Hoe wordt je gevonden?

Het bouwen van een website met de juiste technieken zorgt ervoor dat je online sterk staat. De combinatie met Search Engine Optimalisation, zorgt ervoor dat jou website perfect op elke zoekmachine wordt vertoond. De tekst waarmee je wordt vertoont noemen we meta beschrijvingen. Wat deze tekst is, zal gebaseerd worden op een zoekwoorden onderzoek. Hier zullen zoekwoorden uitkomen die aansluiten bij het zoekgedrag van je ideale bezoekers en de juiste maandelijkse zoekvolumes.

Zoekwoorden onderzoek
Ieder bedrijf is uniek en heeft zijn eigen doelstellingen en ideale bezoekers. Hoe we op de website content inspelen, zal uit het zoekwoorden onderzoek blijken en een gedragsanalyse van jou ideale bezoeker.

Een zoekwoord is een woord, waarmee jouw website wordt gevonden in zoekmachines als Google. Hoe beter jou website hierop inspeeld, hoe hoger je zal ranken binnen de zoekresultaten. Hierin wordt er vastgesteld welke woorden veel volume hebben en relevant zijn voor jou bedrijf.

Content optimalisatie
Alle website pagina’s zullen een sterke meta beschrijving bezitten. Zodra jou website online is het zaak dat deze optimaal wordt ingezet. Een paar regels hiervoor zijn:

Het zoekwoord zover mogelijk naar links plaatsen
Bevat een call-to-action
Bevat de bedrijfsnaam
Bevat tussen de 140-160 karakters

Wil je dat elke pagina naast de meta beschrijvingen perfect wordt ingedeeld op basis van SEO? Dan heb je de optie voor een aanvullende SEO dienst. Hierin leveren wij adviezen aan op basis van een search strategie en zorgen daarbij voor de implementatie hiervan.

Search strategie (SEO + SEA)
Tijdens het maken van de strategie kan er ook worden gekeken naar eventuele betaalde zoekwoorden van SEA (Search Engine Advertising). In het betaalde adverteren kan je zoekwoorden beter monitoren en zien in hoeverre een bepaald zoekwoord converteerd. Als er al een database bestaat met zoekwoorden kan dit elkaar versterken. Het is dan mogelijk om te zien waar jij het goed doet op SEO en waar je het goed doet op SEA. Hierop kan je vervolgens inspelen, waardoor je je marktaandeel vergroot.

Optimale mobile user expericence – Hoe wordt je vertoont?

Alle websites die door ons ontwikkeld worden zijn geoptimaliseerd voor alle apparaten. Dit heet responsive design. Zo wordt de webervaring voor iedere klant of bezoeker optimaal ingezet.

Het belangrijk omdat het meespeelt in de ranking van Google, maar ook omdat de steeds meer mensen een smartphone hebben. Dit verklaart ook de verschuiving die we zien in zoekopdrachten van desktop naar mobiel. Als je beslist om voor jou bedrijf of portfolio een website te laten bouwen dan is het dus noodzakelijk om hieraan te voldoen. Bij het systeem dat wij gebruiken voor het bouwen van websites kan de website gemakkelijk totaal anders worden ingedeeld, zonder enige moeite! Met een druk op de knop kan je zien hoe jou website eruit ziet op desktop, tablet of mobile.

Een optimale user experience is belangrijk, omdat de bezoeker het de bezoer een prettige ervaring geeft in jou website. De perfecte formule hiervoor is eenvoud en overzicht. Het optimaal inzetten van de user experience zal zorgen voor meer terugkerende bezoekers en conversies. Indirect zorgt het voor een betere ranking op Google omdat zij zien dat jou website goed wordt bezocht en op wordt doorgeklikt.

Google Analytics + Search Console implementatie – Wie bezoekt jouw website?

Met Google Analytics aangesloten op jou website ontvang je inzichten in het gedrag van jou bezoekers. Het geeft onder andere inzichten in:

 Geslacht en leeftijd
 Op welke zoekwoorden jou website wordt gevonden
 Hoeveel mensen jou website dagelijks bezoeken
 Waar bezoekers op jou website afhaken

Deze informatie kan je vervolgens toepassen, waardoor je website opnieuw wordt verbeterd en geoptimaliseerd. Weten hoeveel bezoekers jou website genereerd, hoe ze je hebben gevonden en waar ze op jou website het goed en slecht doen zal je helpen betere beslissingen te maken. Het instaleren van Google Analytics zal je deze inzichten geven.

 Volledig onderhoud: update & backups – Hoe beheren wij jouw website?

Wanneer je een website afneemt, wordt deze volledig voor je onderhouden. Je hoeft je nooit zorgen te maken, waardoor je gerust verder kan ondernemen.

 Updaten wordpress, modules en thema’s
 Maandelijkse backups
 Snelle SSD-hosting met 99% uptime
 Inclusief minimaal 2 uur besteding aan het optimaliseren van je website

Wanneer je site stuk gaat, zal direct de laatste versie weer online gezet van maximaal een maand oud. Als je mailbox het niet doet, zal hier gelijk naar gekeken worden. Trek je geen bezoekers aan? We helpen je graag bij het bedenken van de juiste strategie om de juiste bezoekers aan te trekken.

Website laten bouwen?

z

Nieuws & Updates

Ontvang tips & tricks op welke manieren jou website kan worden geoptimaliseerd

Z

Nieuwe producten

Blijf op de hoogte over nieuwe functionaliteiten voor jou website.

Schrijf je in

Schrijf je in