De meeste gestelde vragen
Hieronder staan de meest gestelde vragen door onze klanten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan nu hier contact met ons op en ontvang een antwoord binnen een werkdag.
De meeste gestelde vragen
Support vragen
Verhuizen jullie mijn oude site?
Mocht je al een site hebben, maar wil je graag een snellere en effectievere site? Dan zullen wij er kosteloos voor zorgen dat jouw website wordt verhuist naar onze snelle SSD-hostingpartij.
Hoe vaak doen we aan updates?
Standaard zorgen we voor maandelijkse updates van de software. Voor grotere beveiligingsupdates wachten we meestal wat langer, zodat de bugs en/of kinderziektes eruit worden gehaald.
Kan ik zelf ook gemakkelijk aanpassingen maken?
Ja! Door ons unieke Content Management System kan je simpel en snel aanpassingen doen, berichten plaatsen, pagina’s toevoegen en eigenlijk alles! Hiervoor geven wij je graag uitleg.
Kan ik midden in de nacht bellen?
Wat zijn mijn betaalopties?
Wij maken gebruik van iDeal, voor het eenmalige bedrag. Hiervoor wordt geen gebruik gemaakt van automatische betalingen. Maandelijks wordt er automatisch €40,- afgeschreven voor het onderhoud.
Hulp vragen
Wat als mijn site stuk gaat?
Wanneer je site stuk gaat, zal de meest recente back-up gelijk op de site terug worden gezet.
Wat als ik geen bezoekers aantrek?
Dan gaan we samen kijken naar waar de bottleneck zit voor bezoekers. Hiervoor kunnen we Search Console en Google Analytics gebruiken. Ligt het aan de vindbaarheid van je site binnen zoekmachines als Google? Dan gaan we werken aan je Search Engine Optimalisation (SEO) strategie.
Hoe kan ik mijn 2 gereserveerde uren p/m het beste invullen?
We kunnen samen kijken naar wat de beste mogelijkheid is voor jou. Ben je bijvoorbeeld een fotograaf met prachtige foto’s? Dan kunnen we kijken naar het optimaliseren van je afbeeldingen, zodat je pagina snel inlaadt.
Wat als ik uren overhoudt?
Helaas gaan de uren niet over naar de volgende maand. Echter kunnen wij pro-actief deze uren invullen, wanneer ze niet worden ingezet. Dit kan bijvoorbeeld gestoken worden in het sneller maken van je website.
Wat is onze SLA?
Updates | Maandelijks |
Back-ups | Maandelijks |
Monitoring | 24/7 |
Reactie tijd bij spoed | 2 uur |
Reactie tijd bij spoed buiten kantooruren | 4 uur |
Toeslag bij spoed | 100% |
Reactie tijd op onderhoud & werkzaamheden | Binnen 1 werkdag |
Onderhoud & werkzaamheden | Tijdens kantooruren |
Uitvoeren onderhoud & werkzaamheden | Binnen 5 werkdagen |
Onze werkwijze
Strategie & advies
Meer weten →
Development
Meer weten →
Gebruikerstesten
Meer weten →
Hosting & onderhoud
Meer weten →
→ Altijd conversie gerichte websites
→ Simpele aanpak
→ Snelle producten
→ Conversie gericht
Wij beloven
Website gericht op conversies
Dankzij testen en conversie optimalisatie
Standaard snelle laadtijden
Bovengemiddeld scores in snelheid tools
Concreet ontwikkelingsplan
Een planning met verschillende stappen
Wij onderhouden
Recente back-ups
Maandelijkse back-ups klaarstaan
Up to date
Altijd de nieuwste technieken
24/7 monitoring
Altijd op de hoogte van uptime

Simpele aanpak
Snelle producten
Getest door gebruikers
Copyright Ewired | Ontwerp door Ewired