De meeste gestelde vragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen door onze klanten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan nu hier contact met ons op en ontvang een antwoord binnen een werkdag.

De meeste gestelde vragen

Support vragen

Verhuizen jullie mijn oude site?

Mocht je al een site hebben, maar wil je graag een snellere en effectievere site? Dan zullen wij er kosteloos voor zorgen dat jouw website wordt verhuist naar onze snelle SSD-hostingpartij.

Hoe vaak doen we aan updates?

Standaard zorgen we voor maandelijkse updates van de software. Voor grotere beveiligingsupdates wachten we meestal wat langer, zodat de bugs en/of kinderziektes eruit worden gehaald.

Kan ik zelf ook gemakkelijk aanpassingen maken?

Ja! Door ons unieke Content Management System kan je simpel en snel aanpassingen doen, berichten plaatsen, pagina’s toevoegen en eigenlijk alles! Hiervoor geven wij je graag uitleg.

Kan ik midden in de nacht bellen?
Misschien voor een pizza Parma, helaas niet voor support. We zijn bereikbaar van 9:00 t/m 17:00 maandag tot vrijdag. Buiten kantoortijden is er een toeslag van 100%. Zie onze SLA voor meer informatie.
Wat zijn mijn betaalopties?

Wij maken gebruik van iDeal, voor het eenmalige bedrag. Hiervoor wordt geen gebruik gemaakt van automatische betalingen. Maandelijks wordt er automatisch €40,- afgeschreven voor het onderhoud.

Hulp vragen

Wat als mijn site stuk gaat?

Wanneer je site stuk gaat, zal de meest recente back-up gelijk op de site terug worden gezet.

Wat als ik geen bezoekers aantrek?

Dan gaan we samen kijken naar waar de bottleneck zit voor bezoekers. Hiervoor kunnen we Search Console en Google Analytics gebruiken. Ligt het aan de vindbaarheid van je site binnen zoekmachines als Google? Dan gaan we werken aan je Search Engine Optimalisation (SEO) strategie.

Hoe kan ik mijn 2 gereserveerde uren p/m het beste invullen?

We kunnen samen kijken naar wat de beste mogelijkheid is voor jou. Ben je bijvoorbeeld een fotograaf met prachtige foto’s? Dan kunnen we kijken naar het optimaliseren van je afbeeldingen, zodat je pagina snel inlaadt.

Wat als ik uren overhoudt?

Helaas gaan de uren niet over naar de volgende maand. Echter kunnen wij pro-actief deze uren invullen, wanneer ze niet worden ingezet. Dit kan bijvoorbeeld gestoken worden in het sneller maken van je website.

Wat is onze SLA?
Updates Maandelijks
Back-ups Maandelijks
Monitoring 24/7
Reactie tijd bij spoed 2 uur
Reactie tijd bij spoed buiten kantooruren 4 uur
Toeslag bij spoed 100%
Reactie tijd op onderhoud & werkzaamheden Binnen 1 werkdag
Onderhoud & werkzaamheden  Tijdens kantooruren
Uitvoeren onderhoud & werkzaamheden Binnen 5 werkdagen

Onze werkwijze

i

Strategie & advies

Meer weten  →

Development

Meer weten  →

T

Gebruikerstesten

Meer weten  →

Hosting & onderhoud

Meer weten  →

→ Altijd conversie gerichte websites

→ Simpele aanpak

→ Snelle producten

→ Conversie gericht

Wij beloven

 

Website gericht op conversies

Dankzij testen en conversie optimalisatie 

Standaard snelle laadtijden

Bovengemiddeld scores in snelheid tools

Concreet ontwikkelingsplan

Een planning met verschillende stappen

Wij onderhouden

 

Recente back-ups

Maandelijkse back-ups klaarstaan

f

Up to date

Altijd de nieuwste technieken

f

24/7 monitoring

Altijd op de hoogte van uptime

N

Simpele aanpak

N

Snelle producten

N

Getest door gebruikers

Klantenservice

Contact

FAQ

SLA

Copyright Ewired | Ontwerp door Ewired